A Kraft marketingeseinek fel van adva a lecke, miután a híres Vegemite eladásai folyamatosan esnek, főleg a bevándorlók körében.
Tudjátok mi a Vegemite? Egy ausztrál ételkülönlegesség (nincs sok ilyen:-) ), a sörgyártás melléktermékéből erjesztik, vagy csinálják...egy barna, melaszos anyag amit kenyérre, pirítósra kennek, vagy magában eszik. (angliában is van Marmite néven hasonló) Állítólag finom :-)
Mivel az ausztrál népesség kb. egynegyedét olyanok alkotják akik külföldön születtek, ez nem is olyan kis szám. A klasszikus Vegemite-ot megváltoztatni...hát...lehet olyan lenne mint a Coca-Cola kísérletei.
Egy online kísérlet megmutatta, hogy az emberek olyansmit szeretnének amit menet közben is lehet enni, akár közvetlen üvegből, akár magában is. A Kraft pedig kitalálta hogy akkor válasszák ki a nevet maguk a vásárlók az új terméknek. Egy perth-i pasas lett a nyertes (48000ből), bizonyos Robbins, aki iSnack 2.0 nevet javasolta. Noha eredetileg meg kellett volna felelnie bizonyos elvárásoknak a névnek, nem igy lett.
Július óta 3millió üveggel adtak el belőle, de a név (iSnack 2.0) csak nem hagyta nyugodni a kritikusokat, noha szegény Mr. Robbins nem győzött magyarázkodni.
Végül a Kraft, ahogy kihúzta a nyertes nevet, úgy el is dobta, mert a múlt héten elhagyta az iSnack 2.0 nevet, és most majd jön az új név....ehh..
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése